Dzisiaj jest 02 maja 2024, 02:42


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: różnice między starą a nową budą
Post: 01 paź 2012, 12:31 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
Witam, przymierzam się do zakupu golfiny, ponieważ ma ona mi długo służyć chciałem się dowiedzieć jakie są różnice między starą a nową budą. W różnych miejscach czytałem, że różnice są, jednak nie wiem jakie a chciałbym dokonać dobrego zakupu żeby później nie żałować.
Mam na oku golfa z 75 ma ładne jasno brązowe wnętrze ale dość zmęczoną bude. Zresztą może sami oceńcie czy warto: http://moto.allegro.pl/vw-volkswagen-golf-mk1-75-ekonomiczny-klasyk-i2673077806.html
Albo z 78 z takim środkiem jaki zawsze chciałem:
http://moto.allegro.pl/vw-golf-i-gl-1-5-lpg-1978r-super-stan-okazja-i2664265524.html
Lub z 80 z ładną budą:
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-C26069533.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 01 paź 2012, 20:18 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2012, 10:48
Posty: 272
Lokalizacja: Turek
Samochód: VW Golf GL
Rok produkcji: 1983
Numer GG: 4931174
Zaawansowanie prac: 25%
1 szczep
2 też szczep
3 chyba też że by było tył widać było by jasne
patrząc na te auta to wszystkie są w nowej budzie a o takim wyglądzie karoserii robiono auta połowy 80 roku
pierwsza różnica to są lampy tył a druga deska w aucie

_________________
MÓJ GOLF


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 02 paź 2012, 11:04 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
Czyli przed polowa 80 roku robili golfy z wąską lampą? Na co najlepiej zwrócić uwagę gdy che się kupić wmiare oryginalną sztuke. Dysponuje ograniczonym budżetem i do kwoty 3tyś mysze sie zamknąć i nie ukrywam zależy mi na zdrowym silniku w dieslu :? Nie chciał bym również później żałować że kupiłem szczepa.

Moja wizja golfa:
-szeroka lampa
-bez szybra
-diesel
-najlepiej z jasno brązowym wnętrzem
-wygląd możliwie najbardziej zbliżony do oryginału.

Ten mnie jeszcze interesował: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-C25764709.html
Jeździłem kiedyś identycznym. Biorąc pod uwage informacje ze strony wygląda na oryginał.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 02 paź 2012, 22:22 
Początkujący kierowca

Rejestracja: 25 wrz 2012, 16:42
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk/Rybnik
Samochód: GTI
Rok produkcji: 83
Zaawansowanie prac: 75%
Jeśli moge wtracic... Jestem mechanikiem. Niestety nie blacharzem czy lakiernikiem ale wiem z wlasnego doswiadczenia i racji wykonywanego zawodu ze taniej wyremontowac stary silnik DIZLA niz zrobic remont blacharski. Sam kupilem kiedys pascisko tylko dlatego ze motor byl zdrowy. A z blacha walcze do dzis a konca nie widac... Wiec podnos wszystkie dywaniki, kladz sie pod niego, zobacz bagaznik i szukaj rdzy! Niech wlasciciel patrzy na Ciebie jak na psychola ale nie kupuj jedyny ktora ma wiecej rudego niz koloru. Takie jest moje zdanie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 03 paź 2012, 10:36 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
I tak też zrobie. Miałem już 2 sztuki i też wiem mniej wiecej na co zwrócić uwage. Na dniach prawdopodobnie jade obejżeć tego zielonego golfa C :D. Dzieki wiekie Majkel za odpowiedź.

Polecam też, wszystkim szukającym wiedzy na temat wersji i różnic między rocznikami, artykuły zamieszczonych na głównej stronie. Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 03 paź 2012, 11:29 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2012, 21:31
Posty: 564
Lokalizacja: Dębica
Samochód: Golf mk1
Rok produkcji: 1980
Zaawansowanie prac: 1%
Postaram się za niedługo opublikować na głównej materiał jak rozpoznać czy auto jest szczepan.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 03 paź 2012, 15:43 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2012, 10:48
Posty: 272
Lokalizacja: Turek
Samochód: VW Golf GL
Rok produkcji: 1983
Numer GG: 4931174
Zaawansowanie prac: 25%
Majkel pisze:
Jeśli moge wtracic... Jestem mechanikiem. Niestety nie blacharzem czy lakiernikiem ale wiem z wlasnego doswiadczenia i racji wykonywanego zawodu ze taniej wyremontowac stary silnik DIZLA niz zrobic remont blacharski. Sam kupilem kiedys pascisko tylko dlatego ze motor byl zdrowy. A z blacha walcze do dzis a konca nie widac... Wiec podnos wszystkie dywaniki, kladz sie pod niego, zobacz bagaznik i szukaj rdzy! Niech wlasciciel patrzy na Ciebie jak na psychola ale nie kupuj jedyny ktora ma wiecej rudego niz koloru. Takie jest moje zdanie.

tu masz racje i czas naprawy jest krótszy w porównaniu z blacharką
dedi a tobie jak zależy na wyglądzie to szczepa też można brać pod uwagę ale nie za takie pieniądze jak w linkach których pokazałeś max 1500zł jak jest stan BDB

_________________
MÓJ GOLF


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 03 paź 2012, 18:06 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
Rozumie że po numerze VIN nie można rozpoznać wersji w jakiej wyjechał z fabryki? Według artykułu zamieszczonego na głównej stronie powinien mieć w numerze VIN literke B? Wydaje mi się że ten zielony golf C nie powinien być szczepiony ;) Blacha wygląda dość ładnie, dzwoniłem do niego twierdzi że z silnikiem też jest ok ale co ma mówić. On jest 2 właścicielem, pierwszym był niemiaszek. Wszystko się okaże jak pojade go obejżeć. Problem jest tylko tego typu, że mam do niego przeszło 310km. Zaczepie chyba lewete i w droge w najbliższy weekend.
Oby wszystko okazało się wporządku.

mati pisze:
Postaram się za niedługo opublikować na głównej materiał jak rozpoznać czy auto jest szczepan.

mati to jest bardzo dobry pomysł i napewno wielu pomoże rozwiać wątpliwości.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 04 paź 2012, 00:55 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2012, 21:31
Posty: 564
Lokalizacja: Dębica
Samochód: Golf mk1
Rok produkcji: 1980
Zaawansowanie prac: 1%
po VIN w domowych warunkach nie ma szans.

ten zielony już jest chwile na ogłoszeniach, mnie się osobiście bardzo podoba, dlatego, że jest w oryginale, jesli nie chcesz modyfikacji to warto go obejrzeć,
weź pod uwagę, że jest od wielu lat w kraju i swoje już widział

zapytaj sprzedającego czy jest naklejka z kodami w bagażniku i kod kreskowy na słupku środkowym od pasażera ->


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 04 paź 2012, 01:39 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
Zielony mi się bardzo podoba bo wczesniej miałem prawie że identycznego. Wyszedł jednak też problem finansowy. Musiałbym wstrzymać się do przyszłego miesiąca. Jeśli twierdzisz że jakiś czas się pojawia w ogłoszeniach to może się uchowa ;). Zobaczymy.
Narazie chyba zrobie tak jak piszesz, skontaktuje się z nim i popytam o pare szczegułów dla pewności.
Dzieki wielkie za pomoc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 04 paź 2012, 08:56 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2012, 21:31
Posty: 564
Lokalizacja: Dębica
Samochód: Golf mk1
Rok produkcji: 1980
Zaawansowanie prac: 1%
niech podeśle Ci szczegółowe zdjęcia jeśli ma możliwość, zawsze to pomoże :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 05 paź 2012, 22:01 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
próbowałem rozkodować vin tego zielonego golfa i według artykułu na głównej stronie wychodzi że był wyprodukowany w drugiej połowie 81r. chyba że coś pomieszałem.
WVWZZZ17ZCB124717

C - czyli że niby 82 roczik i nie wiem jak to mam rozumieć
B - Bruksela „Belgia”

Dostałem wiecej zdjęć w tym też wlepki w bagażniku.

Jakby kogoś interesowało tu macie oznaczenie fabryk:

A = Ingolstadt = „Niemcy”
A = Pacheco „Argentyna”
B = Bruksela „Belgia”
C = Taipei „Tajwan” od 1994 r.
C = SB Cambo roślin 4 „Brazylia”
D = Bratysława Słowacja „od 1995 r.
D = Ipiranga „Brazylia” 1996 samochodów Latina
E = Emden „Niemcy”
F = Resende „Brazylia”
G = Steyr-Daimler-Puch „Austria” z 1995 r.
H = hanower „Niemcy”
J = Jarkarta „Indonezja” od 1998 r.
K = Osnabrück [Karman] „Niemcy”
L = Lipsku „Niemcy” z 2001 r.
M = Puebla, „Meksyk”
N = Neckarsulm „Niemcy”
N = Mlada / Boleslav „Czechy”
P = Anchieta „Brazylia”
P = Mosel „Niemcy” od 1992 r.
R = Martorell „Hiszpania” od 1996 (Seat)
R = Resende „Brazylia”
S = Salzgitter „Niemcy” od 1970 do 1975 r.
T = Sarajewie „Jugosławii” do 1994 r.
T = Taubate „Brazylia”
T = Kvasiny „Czechy” od 1997 (Skoda)
U = Uitenhage Republika Południowej Afryki” od 1998 r.
V = Westmoreland „USA” od 1979 r. do 1989 r.
V = Palmela „Portugalia” od 1994
W = Wolfsburg „Niemcy”
X = Poznań „Polska” od 1995 r.
X = Poznań „Polska” (Skoda: 1U, 6U, 6Y)
Y = Navara / Pamplona „Hiszpania” od 1986 (Seat)
Z = Zuffenhausen „Niemcy” 1995
Z = SKD „Ukraina” od 2005 r.
0 = Mlada / Boleslav „Czechy” (Skoda: 6U)
0 = Anchieta „Brazylia” (VW: 9N)
1 = Gyoer „Węgry” od 1997 r.
1 = Mlada / Boleslav „Czechy” (Skoda: 6U)
2 = SVW / Shanghai „Chiny” od 1998 r.
2 = Mlada / Boleslav „Czechy” (Skoda: 1U, 6U)
3 = FAW-VW / Changchun „Chiny” od 1998 r.
3 = Mlada / Boleslav „Czechy” (Skoda: 6U, 6Y)
4 = Curitibie „Brazylia” od 1998 r.
4 = Mlada / Boleslav „Czechy” (Skoda: 6U, 6Y)
5 = Kvasiny „Czechy” (Skoda: 6U)
6 = Kvasiny „Czechy” (Skoda: 6Y)
6 = Dusseldorf „Niemcy” Volkswagen LT
7 = Vrchlabi „Słowacja” (Skoda: 6U, 6Y)
7 = Ludwigsfelde „Niemcy” Volkswagen LT
8 = Drezno „Niemcy” od 2000 r.
8 = Vrchlabi „Słowacja” od 1999 (Skoda: 1U)
9 = Hino / Toyota „Japonia” od 1989 do 1997 r.
9 = Sarajewo „Bośnia i Hercegowina” od 2002 r.
9 = Kvasiny „Czechy” (Skoda: 3U)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 07 paź 2012, 15:47 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2012, 21:31
Posty: 564
Lokalizacja: Dębica
Samochód: Golf mk1
Rok produkcji: 1980
Zaawansowanie prac: 1%
wrzesień 1981
rok modelowy zawsze zmienia się 1 sierpnia, więc tutaj już masz modelowy 1982 (C)
a co do fabryk to w mk1 spotkać się można tylko z W oraz B


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: różnice między starą a nową budą
Post: 07 paź 2012, 20:13 
Pasażer w VW

Rejestracja: 21 sie 2012, 19:55
Posty: 14
Rok produkcji: 0
Numer GG: 2127356
Zaawansowanie prac: 1%
Dzieki za info. Byłem obejżeć tego golfa ale musialem zrezygnować. Bardzo duzo ognisk rdzy. Przednia szyba sie rozwarstwia, lakier przebarwiony w kilku miejscach itp. za długo chyba stał nie ruszany.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net