Marzec 19 2024 09:53:21
Menu Główne
a a a a a a

  • Strona główna
  • Forum dyskusyjne
  • Szukaj na stronie
  • Kontakt
  • Kalendarze 2022!
  • O Autorach
  • Informacje
    a a a a a a

  • Daty modyfikacji
  • Numery VIN
  • RozbieżnoÅ›ci numeru VIN
  • DostÄ™pne silniki
  • Oznaczenia skrzyÅ„
  • Tapicerki
  • Ceny nowych Golf I
  • VAG Zubehör 1980/81
  • The VW Programme`75
  • Prospekty - katalogi

    MODELE

  • Golf C
  • Golf CL
  • Golf -/D/S
  • Golf L/LD/LS
  • Golf GL/GLD/GLS
  • Golf LX
  • Golf GX
  • Golf GTD
  • Golf GTI
  • Golf GTI Pirelli
  • Golf GTI Trophy
  • Golf GTI 16S
  • Rabbit
  • Rabbit GTI
  • Ciekawostki
    a a a a a a

  • 30 lat Golf
  • 40 lat Golf
  • Historia VW
  • Czym jest swallowtail?
  • Info reklamowe USA
  • VW of America
    Artykuły z gazet:
  • VW BLIZZARD
  • VW DIESEL
  • VW Z JUGOSŁAWII
  • Motorsport-garage
    a a a a a a

  • Silniki sportowe z epoki
  • Lakiery 1974
    a a a a a a

    a
    Nawigacja
    Artykuły » Informacje » Golf CL
    Golf CL


    Lata produkcji: 08.1981-10.1983

    Wersje silnikowe:
    Standardowe:
    benzynowe: 1,1; 1,1FORMEL E; 1,3; 1,5;
    wysokoprężne: 1,6D

    Wersje nadwozia: 3drzwi/5drzwi

    Kolory nadwozia: dostępne w danych latach

    Kolory wnętrza: Schwarz-XA, Saga-XB, Balear-XD, Aubergine-XE




    Specyfikacja: Kontynuacja wersji L/LS prod. od 04.1974 do 08.1981 oraz LD od 08.1976 do 08.1981.
    Bliźniacza edycja Golf C.



    Wyposażenie Podstawowe
    
  • Opony 175/70/R13 na felgach 5Jx13
    
  • Na szpilkach utrzymujacych koła plastikowe nakładki a w srodku pomiedzy szpilkami plastik z wytloczonym znakiem VW
    
  • Listwy ozdobne na zderzakach
    
  • Chromowane obwodki wokol grilla i na uszczelkach szyb
    
  • Plastikowe listwy z wstawka chrom na wysokosci pasa
    
  • Szyba przednia klejona*
    
  • Poszycia zderzakow wykonane z plastiku
    
  • Zamykany kluczykiem wlew paliwa*
    
  • Dwie okragle lampy z przodu produkcji Hella
    
  • Wycieraczka na tylnej klapie*
    
  • Dwuramienna kierownica pokryta anty poslizgowym tworzywem sztucznym
    
  • Zamykany schowek pod deską rozdzielczą po stronie pasazera
    
  • Przeslonka sloneczna pasazera z lusterkiem
    
  • Uchwyt nad prawymi, przednimi drzwiami
    
  • Podsufitka w kolorze bialym
    
  • Tylne siedzenie skladane
    
  • Pasy 3 punktowe na siedzeniach przednich i tylnich*
    
  • Polka w kolorze wnetrza nad bagaznikiem
    
  • Ogrzewana szyba tylnia
    
  • Krótka pletwa pod przednim zderzakiem
    
  • Wycieraczka tylniej szyby*
    
  • Szerokie tylne lampy
    
  • Pojemnik na plyn do spryskiwaczy na przednia szybe umieszczony pod maska a na tylnia w bagazniku po prawej stronie
    
  • Regulowane zielone oswietlenie kokpitu
    
  • Swiatlo biegu wstecznego
    
  • Zabezpieczenie w zamkach drzwi tylnych zapobiegajace otwieraniem ich od srodka
    
  • Obrotomierz w autach z silnikiem benzynowym ( poza silnikiem 44kw ) z elektronicznym zegarem czasu
    
  • Dzienny licznik kilometrow
    
  • Kontrolka hamulca recznego
    
  • Na klapie po prawej stronie znaczek Golf CL
    
  • W wersjach z silnikami wysokopreznymi po stronie kierowcy na przednim grillu umieszczony znaczek .DIESEL.
    
  • Elementy oswietlenia firmy Hella
    
  • Antena na przednim lewym błotniku
    
  • W mlodszych modelach wycieraczki szyby przedniej obslugiwane za pomoca przelacznika trzybiegowego
    
  • Popielniczka z tylu po prawej stronie i z przodu w desce rozdzielczej*
    
  • Krotkie owiewki na tylnich blotnikach
    
  • Zewnetrzne lusterko z lewej strony ( w opcji dostepne z prawej)
    
  • Chromowany listwa wykonczeniowa na tylnej klapie
    
  • Klapa, drzwi zamykane głonym kluczykiem od stacyjki
    
  • Przednie fotele z regulacja rozłozenia i odleglosci (przod-tyl)
    
  • Czarne listwy na progach

    /*-w młodszych wersjach elementy wyposażenia standardowego/


    Golf CL byl bratem blizniakiem modelu Golf C, wyrozniał sie od niego jedynie chromowanymi wykończeniami i nieznacznie lepszym wyposazeniem.
    Niektore opcje z C wersji CL mialo w standardzie, byla to najtansza wersja na rynku z chromem, i zarazem druga po edycji C.
    Wersja ta czasami była wyposażana w różne niespotykane urządzenia, z racji swojej elegancji i mniejszego kosztu zakupu ( w porównaniu z GL), takimi urządzeniami był szyber dach, często silnik 1,5 wraz ze skrzynią automatyczną lub nawet klimatyzacja.

    Najczęściej w tej wersji oraz w Golf C; Golf GL produkowane były Formel E (jako wersja podstawowa do tego ukladu).
    Wersja CL nie odmieniala się tak jak poprzednia, w zależności od silnika (L/LS/LD), pod jednym oznaczeniem kryły się różne silniki.
    Jako wyposażenie dodatkowe np. silnik o mocy 51KW-70KM TurboDiesel.

    Opracowanie własne
    Data: 10 X 2004 (z późniejszymi zmianami)