Zamykany schowek pod desk? rozdzielcz? po stronie pasazera
Przeslonka sloneczna pasazera z lusterkiem
Uchwyt nad prawymi, przednimi drzwiami
Podsufitka w kolorze bialym
Tylne siedzenie skladane
Pasy 3 punktowe na siedzeniach przednich i tylnich*
Polka w kolorze wnetrza nad bagaznikiem
Ogrzewana szyba tylnia
Krótka pletwa pod przednim zderzakiem
Wycieraczka tylniej szyby*
Szerokie tylne lampy
Pojemnik na plyn do spryskiwaczy na przednia szybe umieszczony pod maska a na tylnia w bagazniku po prawej stronie
Regulowane zielone oswietlenie kokpitu
Swiatlo biegu wstecznego
Zabezpieczenie w zamkach drzwi tylnych zapobiegajace otwieraniem ich od srodka
Obrotomierz w autach z silnikiem benzynowym ( poza silnikiem 44kw ) z elektronicznym zegarem czasu
Dzienny licznik kilometrow
Kontrolka hamulca recznego
Na klapie po prawej stronie znaczek Golf CL
W wersjach z silnikami wysokopreznymi po stronie kierowcy na przednim grillu umieszczony znaczek .DIESEL.
Elementy oswietlenia firmy Hella
Antena na przednim lewym b?otniku
W mlodszych modelach wycieraczki szyby przedniej obslugiwane za pomoca przelacznika trzybiegowego
Popielniczka z tylu po prawej stronie i z przodu w desce rozdzielczej*
Krotkie owiewki na tylnich blotnikach
Zewnetrzne lusterko z lewej strony ( w opcji dostepne z prawej)
Chromowany listwa wykonczeniowa na tylnej klapie
Klapa, drzwi zamykane g?onym kluczykiem od stacyjki
Przednie fotele z regulacja roz?ozenia i odleglosci (przod-tyl)
Czarne listwy na progach
/*-w m?odszych wersjach elementy wyposa?enia standardowego/
Golf CL byl bratem blizniakiem modelu Golf C, wyroznia? sie od niego jedynie chromowanymi wyko?czeniami i nieznacznie lepszym wyposazeniem.
Niektore opcje z C wersji CL mialo w standardzie, byla to najtansza wersja na rynku z chromem, i zarazem druga po edycji C.
Wersja ta czasami by?a wyposa?ana w ró?ne niespotykane urz?dzenia, z racji swojej elegancji i mniejszego kosztu zakupu ( w porównaniu z GL), takimi urz?dzeniami by? szyber dach, cz?sto silnik 1,5 wraz ze skrzyni? automatyczn? lub nawet klimatyzacja.
Najcz??ciej w tej wersji oraz w Golf C; Golf GL produkowane by?y Formel E (jako wersja podstawowa do tego ukladu).
Wersja CL nie odmieniala si? tak jak poprzednia, w zale?no?ci od silnika (L/LS/LD), pod jednym oznaczeniem kry?y si? ró?ne silniki.
Jako wyposa?enie dodatkowe np. silnik o mocy 51KW-70KM TurboDiesel.
Opracowanie w?asne
Data: 10 X 2004 (z pó?niejszymi zmianami)
Napisane przez mati
dnia luty 06 2012
6267 czytaÅ„ ·