Zamykany schowek pod deską rozdzielczą po stronie pasazera
Przeslonka sloneczna pasazera z lusterkiem
Uchwyt nad prawymi, przednimi drzwiami
Podsufitka w kolorze bialym
Tylne siedzenie skladane
Pasy 3 punktowe na siedzeniach przednich i tylnich*
Polka w kolorze wnetrza nad bagaznikiem
Ogrzewana szyba tylnia
Krótka pletwa pod przednim zderzakiem
Wycieraczka tylniej szyby*
Szerokie tylne lampy
Pojemnik na plyn do spryskiwaczy na przednia szybe umieszczony pod maska a na tylnia w bagazniku po prawej stronie
Regulowane zielone oswietlenie kokpitu
Swiatlo biegu wstecznego
Zabezpieczenie w zamkach drzwi tylnych zapobiegajace otwieraniem ich od srodka
Obrotomierz w autach z silnikiem benzynowym ( poza silnikiem 44kw ) z elektronicznym zegarem czasu
Dzienny licznik kilometrow
Kontrolka hamulca recznego
Na klapie po prawej stronie znaczek Golf CL
W wersjach z silnikami wysokopreznymi po stronie kierowcy na przednim grillu umieszczony znaczek .DIESEL.
Elementy oswietlenia firmy Hella
Antena na przednim lewym błotniku
W mlodszych modelach wycieraczki szyby przedniej obslugiwane za pomoca przelacznika trzybiegowego
Popielniczka z tylu po prawej stronie i z przodu w desce rozdzielczej*
Krotkie owiewki na tylnich blotnikach
Zewnetrzne lusterko z lewej strony ( w opcji dostepne z prawej)
Chromowany listwa wykonczeniowa na tylnej klapie
Klapa, drzwi zamykane głonym kluczykiem od stacyjki
Przednie fotele z regulacja rozłozenia i odleglosci (przod-tyl)
Czarne listwy na progach
/*-w młodszych wersjach elementy wyposażenia standardowego/
Golf CL byl bratem blizniakiem modelu Golf C, wyrozniał sie od niego jedynie chromowanymi wykończeniami i nieznacznie lepszym wyposazeniem.
Niektore opcje z C wersji CL mialo w standardzie, byla to najtansza wersja na rynku z chromem, i zarazem druga po edycji C.
Wersja ta czasami była wyposażana w różne niespotykane urządzenia, z racji swojej elegancji i mniejszego kosztu zakupu ( w porównaniu z GL), takimi urządzeniami był szyber dach, często silnik 1,5 wraz ze skrzynią automatyczną lub nawet klimatyzacja.
Najczęściej w tej wersji oraz w Golf C; Golf GL produkowane były Formel E (jako wersja podstawowa do tego ukladu).
Wersja CL nie odmieniala się tak jak poprzednia, w zależności od silnika (L/LS/LD), pod jednym oznaczeniem kryły się różne silniki.
Jako wyposażenie dodatkowe np. silnik o mocy 51KW-70KM TurboDiesel.
Opracowanie własne
Data: 10 X 2004 (z późniejszymi zmianami)
Napisane przez mati
dnia luty 06 2012
7339 czytań ·