Maj 27 2019 11:47:24
Menu Główne
a a a a a a

  • Strona główna
  • Forum dyskusyjne
  • Szukaj na stronie
  • Kontakt
  • Kalendarze nowość!
  • O Autorach
  • Informacje
    a a a a a a

  • Daty modyfikacji
  • Numery VIN
  • Rozbieżności numeru VIN
  • Dostępne silniki
  • Oznaczenia skrzyń
  • Tapicerki
  • Ceny nowych Golf I
  • VAG Zubehör 1980/81
  • The VW Programme`75
  • Prospekty - katalogi

    MODELE

  • Golf C
  • Golf CL
  • Golf -/D/S
  • Golf L/LD/LS
  • Golf GL/GLD/GLS
  • Golf LX
  • Golf GX
  • Golf GTD
  • Golf GTI
  • Golf GTI Pirelli
  • Golf GTI Trophy
  • Golf GTI 16S
  • Rabbit
  • Rabbit GTI
  • Ciekawostki
    a a a a a a

  • 30 lat Golf
  • 40 lat Golf
  • Historia VW
  • Czym jest swallowtail?
  • Info reklamowe USA
  • VW of America
    Artykuły z gazet:
  • VW BLIZZARD
  • VW DIESEL
  • VW Z JUGOSŁAWII
  • Motorsport-garage
    a a a a a a

  • Silniki sportowe z epoki
  • Lakiery 1974
    a a a a a a

    a
    Nawigacja
    Artykuły » Informacje » Golf C
    Golf C


    Lata produkcji: 08.1981-10.1983

    Wersje silnikowe:
    Standardowe:
    benzynowe: 1,1; 1,1FORMEL E; 1,3; 1,5;
    wysokoprężne: 1,6D

    Wersje nadwozia: 3drzwi/5drzwi/VAN

    Kolory nadwozia: dostępne w danych latach

    Kolory wnętrza: Schwarz-AQ, Balear-AX,




    Specyfikacja: Kontynuacja wersji Golf /Golf S prod. od 04.1974 do 08.1981 oraz Golf D od 08.1976 do 08.1981.
    Bliźniacza edycja Golf CL.


    Wyposażenie Podstawowe

    
  • Opony o rozmiarze 175/70/R13
    
  • Stalowe felgi 4,5J/5Jx13
    
  • Dwie okrągłe lampy z przodu w czarnym grilu z chromowanym znakiem VW
    
  • W każdym Golfie na klapie znaczek "Golf C";
    
  • Zagłówki na przednich fotelach
    
  • Plastikowe nakładki na tylne nadkola
    
  • W wersjach z silnikami wysokoprężnymi po stronie kierowcy na przednim grilu umieszczony znaczek "DIESEL";

    
  • Popielniczka w desce rozdzielczej i w tylnim obiciu po prawej stronie wersja trzy drzwiowa, natomiast w pięciodrzwiowej w prawych drzwiach tylnych.
    
  • Dwuramienna kierownica
    
  • Wersja bez chromu na uszczelkach i listwach
    
  • Zewnętrzne lusterko jedynie po stronie kierowcy bez regulacji ze środka
    
  • Pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na tylnich fotelach
    
  • Tylnia szyba podgrzewana
    
  • Lampka we wnętrzu nad głową kierowcy po lewej stronie z przełącznikiem, przy pierwszej możliwości lampa zaświeca się po otwarciu drzwi (tylko przednich), druga możliwość to lampka włączona cały czas
    
  • Mechanicznie wysuwana antena na błotniku od strony kierowcy
    
  • Poziomy uchwyt drzwi
    
  • Regulacja jasności podświetlenia panelu deski rozdzielczej
    
  • Dwa biegi przednich wycieraczek do góry
    
  • Biała podsufitka w każdej wersji
    
  • Drzwi, klapa i stacyjka obsługiwane za pomocą jednego kluczyka głównego
    
  • W wersjach z silnikiem Diesla pod maską umieszczone wygłuszenie
    
  • W bocznych półkach nad bagażnikiem umieszczone otwory na głośniki
    
  • Trójstopniowy nawiew z regulacją na szyby lub dół lub centralnie
    
  • Światło biegu wstecznego w lewej i w prawej lampie(możliwość wykupienia tańszych lamp bez świateł biegu wstecznego)
    
  • Uchwyt nad drzwiami po stronie pasażera
    
  • Gumowe nakładki na pedał sprzęgła i pedał hamulca
    
  • Plastikowe klamki z chromowanymi wkładkami
    
  • Na szpilkach czarne plastikowe nakładki natomiast w środku felgi plastiki z wytłoczonym znakiem VW



    Golf C to jeden z najpopularniejszych egzemplarzy z lat 1981- 1983.

    Była to najtańsza dostępna na rynku wersja dla mniej zamożnych. Dlatego bardzo dużo tych wersji było uzywane do celów publicznych, oraz jako srodek transportu dla małych bagaży.
    W Wielkiej Brytanii na bazie C wersji powstal model Golf VAN z dwoma siedzeniami, za którymi znajdowala się dosyc obszerna przestrzen bagazowa, zamiast szyb bocznych stosowano metalowe wstawki w kolorze nadwozia, aby uniknąć rozbicia szyb podczas przewozu różnych elementów.
    Golfy z tej serii były specjalnie produkowane dla potrzeb niemieckiego przemysłu, np. dla poczty, tzw. Golf Post, w kolorze żółtym z silnikiem Diesla. Również dla straży, policji i innych służb niemieckich.

    Dostępne skrzynie biegów:
    - czterobiegowe (jedyne przy silnikach 1,1 1,3 i 1,6 Diesel)
    - 3+E (1,1 Formel E)
    - automatyczne (1,5 JB)
    Każda jednostka napedowa w podstawowej wersji zostaje wyposazona w skrzynie czterobiegową. Za dopłata dostępne skrzynie 4+E.

    Opracowanie własne
    Data: 1 X 2004 (z późniejszymi zmianami)